Panna Marie - modlitba na 7. týden

15.02.2011 17:25

Prosba o vlídnost

Z knihy Hlas věčnosti

 

Pane můj, Bože můj!

Ty ode mne žádáš, abych získával lidi

a obracel je k Tobě.

Přijímám tento nesnadný úkol s plnou odevzdaností.

Ty sám víš nejlépe,

jak těžký je to úkol v dnešní době,

kolik zášti, zavilé nenávisti dovedou lidé

projevovat při zmínce o Tobě.

Pane můj, předně prosím, odpusť jim!

Jestliže jsi odpustil svým katanům,

vylej své milosrdenství i na ty, kteří Tě nechtějí znát,

kteří Tebou pohrdají, kteří se Ti vysmívají.

A mně, prosím, dej do duše mít.

Ticho Tvé velebnosti nechť mne obklopí!

Dej, prosím, až mohu s vlídným úsměvem oponovat

svým odpůrcům a přesvědčivě hájit věc víry.

Dej, ať se stejnou vlídností přistupuji denně

ke každému člověku, kterého potkám.

Chci v každém z lidí vidět svého bratra,

kterého Ty mi posíláš.

Pomož mi, můj dobrý Ježíši,

abych vlídným zacházením

otevíral hlubiny lidských duší

a vedl je k Tobě.      Amen