Panna Marie - modlitba na 6. týden

06.02.2011 15:15

Prosba o důvěru

 modlitba na 6. týden  z knihy Marie Králové  Hlas věčnosti  

 

Otče můj nebeský,

vím, že nestačí, abych říkal „důvěřuji Ti“.

Slovo vskutku nestačí.

Dopřej mi, prosím, otevřené srdce

plné odevzdanosti k Tobě.

Jako Tvůj Syn, náš Pán Ježíš, s posledním dechem

prohlásil „Do tvých rukou poroučím ducha svého“,

tak i já chci, pln důvěry ve Tvé Božské milosrdenství,

dávat Ti každou chvíli svého času zde na Zemi.
Můj nebeský Otče,

buď mi, prosím, milujícím Otcem,

abych se k Tobě utíkal se vším, co mne tíží,

co mne těší, v co doufám, o co se bojím a starám,

co je mojí radostí i smutkem.

Jen Ty mi můžeš pro zásluhy Ježíškovy

ukázat cestu ze všech pozemských úskalí.

S Tvou pomocí a v Tvé ochraně chci

prožít každý den.         Amen