Modlitba na 10. týden

06.03.2011 18:33

Modlitba na  10. týden

Prosba o nadání a paměť

(z knihy Hlas věčnosti)

 

Pane a Bože můj!

Tvým darem vnímat a přijímat krásno

jsem obdařen přímo královsky.

Jak velké je Tvé dobrodiní,

Které jsi mi prokázal, Pane můj!

Dej, ať nezpychnu, ať pro Tvou slávu

využívám toho, čím jsi mne obdaroval.

Prosím, aby má mysl byla vedena Tebou,

Když chci tvořit.

Jsem příliš neskromný, Pane můj?

Vždyť od Tebe mám dar….. *) i dar paměti

a dej tedy, aby vše sloužilo tobě, Tvé přítomnosti.

Zabrzdi moji fantazii,

když se dostává do nebezpečných sfér.

Probuď, prosím, ve mně touhu

po dokonalosti v mém oboru.

Vždyť od Tebe je a Ty jsi dokonalost sama.

Udělej ze mne prostředníka k vyjádření Tvých přání,

Tvé krásy, Tvých slov, Tvé oslavné písně.

Když jsi mne, Pane, tolik obdaroval, prosím,

abych uměl s tímto darem zacházet,

aby byl i ku prospěchu lidí,

aby je povznesl z trápení všedních dnů.

Dej, aby z Tvého daru pocítili krásu Tvé přítomnosti.

Dovol mi poodhrnout roušku svých,

pro nás věčně nezbadatelných tajemství.

To chci pro dobro lidí, kterým jsi dal tuto Zemi.

Chci tvořit s Tvou pomocí a Tebe tím oslavit.

Dej, prosím, Pane k tomu své požehnání.

Amen.

 

*) uveďte, k čemu máte nadání