Modlitba na 9. týden

06.03.2011 17:57

Modlitba na  9. týden

 

Prosba o radostnou mysl

(z knihy Hlas věčnosti)

 

Pane Ježíši, má lásko věčná,

zažeň, prosím, pozemský smutek z mých myšlenek.

Zasviť mi do duše proudem své milosti

a rozestři radost do mé mysli.

Dovol, abych mohl zapomenout na stesk a žal,

když s Tebou hovořím.

Vždyť Ty jsi záruka věčné radosti!

Prosím, odejmi mým slzám bol.

Ať jsou jen radostnými slzami,

radostnými z Tvé přítomnosti, z Tvé nekonečné trpělivosti,

se kterou se ke mně skláníš, můj Pane!

Chci, aby Ti má duše radostně spěchala v ústrety

při každém setkání ve Tvém chrámu.

Chci, aby Ti mé srdce bilo vstříc při každé modlitbě.

Pane Ježíši, zůstaň se mnou, abych pocítil

blaženost z Tvé přítomnosti, z níž vytryskne

radostné vyznání „Jsi můj – já zcela Tvůj!“

Amen