Modlitba na 8. týden

06.03.2011 17:36

 Modlitba na 8. týden

 

Prosba o houževnatost a o odvrácení nedbalosti

(z knihy Hlas věčnosti)

 

Pane můj,

Ty jsi ve svém stvořitelském umu

obdařil člověka vskutku božskými vlastnostmi.

Kolik se jich poztrácí při pouti životem!

Mám dnes na mysli vytrvalost a houževnatost

nejen pro tělesnou práci, ale i pro službu Tobě,

Bože můj!

Smím-li Tě poprosit o další milost, tak mne veď,

abych vytrvale žil podle Tvých přikázání

a houževnatě obhajoval, co je spravedlivé,

dobré a správné.

Pane,

Vezmi do své vůle mé myšlenky,

povzbuď jiskrou své lásky mé každodenní povinnosti,

aby mi nebyly břemenem.

Ať s pečlivostí vykonávám, co mám konat,

abych mohl přijmout dary života.

Nedovol, Pane, abych upadl do lhostejnosti, nevšímavosti.

Chci přece být Tvůj,

a proto zachraň moji duši od každého zlomku zla.

Dej jí tvářnost původního stvoření, prosím Tě, Pane!

Amen.